برگزاری 11 محفل انس با قرآن در لرستان به‌مناسبت ارتحال امام(ره)
کد خبر: 3720414
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

برگزاری 11 محفل انس با قرآن در لرستان به‌مناسبت ارتحال امام(ره)

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری یازده محفل انس با قرآن به‌مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

برگزاری 11 محفل انس با قرآن در لرستان به‌مناسبت ارتحال امام(ره)

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌اله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، 14 خرداد در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم شناخت شخصیت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، بر برگزاری مراسم باشکوه مراسمات ارتحال حضرت امام تاکید کرد و گفت: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری یازده محفل انس با قرآن‌کریم در عصر سالروز ارتحال معمار انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: برای تبیین جایگاه امام راحل، و تبیین قیام ۱۵خرداد، اعزام مبلغان دینی به سراسر استان انجام شده است.
حجت‌الاسلام حیات‌الغیب از برپایی نمایشگاه عکس، با موضوعات حضرت امام خمینی(ره) در حوزه کمالیه خرم‌آباد خبر داد و با ذکر این مطلب که این نمایشگاه تا انتهای هفته در معرض دید مردم است، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه رحلت امام خمینی(ره) در مراکز ۱۷ گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha