شخصیت علمی و اخلاص امام خمینی(ره) منحصر‌به‌فرد بود
کد خبر: 3720521
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

شخصیت علمی و اخلاص امام خمینی(ره) منحصر‌به‌فرد بود

گروه سياست و اقتصاد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شخصیت علمی و فرهیخته امام خمینی (ره) در زمان انقلاب روی مردم بسیار مؤثر بود و به نظر بنده مهم‌ترین ویژگی ایشان اخلاص بود که امام را به شخصیتی ویژه تبدیل می‌کرد.

 شخصیت علمی و اخلاص امام خمینی(ره) منحصر‌به‌فرد بود

اکبر اسکندری‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، ضمن اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای گریز از فضای خفقان زمان قبل از انقلاب یک عزم عمومی ایجاد شد؛ مردم قیام کردند و به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی افزود: در به ثمر رسیدن انقلاب و ثبات آن خون‌های زیادی ریخته شد؛‌ شهدای زیادی در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس برای حفظ انقلاب اسلامی خون خود را نثار کردند که همین امر پشتوانه محکمی برای انقلاب بود.
اسکندری‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال، در برخی موارد انقلاب دچار انحراف شده است که عمده آن هم بر عهده مدیران مملکت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: وقتی مردم می‌بینند آنچه در شعارها، اهداف و میثاق‌های انقلاب بود محقق نشده است، طبیعتاً دلسردی به وجود می‌آید که البته تا دیر نشده باید به اصلاح انحرافات پرداخت.
وی ضمن اشاره به ویژگی‌های امام خمینی (ره) بیان کرد: شخصیت کاریزما و فرهیخته امام خمینی (ره) در زمان انقلاب روی مردم بسیار مؤثر بود و به نظر بنده مهم‌ترین ویژگی ایشان اخلاص بود که امام را به شخصیتی ویژه تبدیل می‌کرد.
اسکندری‌نژاد در پایان افزود: شخصیت علمی امام نیز منحصربه‌فرد بود؛‌ امام متناسب با علم روز وقایع را تشریح می‌کردند و بر اساس آن برای مشکلات جامعه راه‌حل ارائه می‌دادند.

انتهای پيام

captcha