روز قدس، روز تنفر جهانی از آمریکا و اسرائیل است
کد خبر: 3720845
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲

روز قدس، روز تنفر جهانی از آمریکا و اسرائیل است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت اصفهان گفت: روز قدس، چه در ایران و چه در کشورهای دیگر نشان دهنده تنفر مردم از آمریکا، اسرائیل و حامیان آنها مانند آل سعود است.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا شعبه اصفهان، درباره اهمیت راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این روز چه در ایران و چه در کشورهای دیگر نشان دهنده تنفر مردم از آمریکا، اسرائیل و حامیان آنها مانند آل سعود می‌باشد، جهانیان در این روز می‌بینند که حرکت خیانت‌کارانه آمریکا و انتقال سفارت این کشور به قدس خشم عمومی ملت‌ها را تحریک کرده است.
وی ادامه داد: امسال این ابراز تنفر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود که بازتابی است برای حرکت خیانت‌کارانه آمریکایی‌ها. این اعلام تنفر جهانی، آمریکا و اسرائیل را منزوی و حامیان آنها را شگفت‌زده و ترسان خواهد کرد.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در قریب به چهل سال، هرسال شکوهمندتر از سال گذشته برگزار شده است که این بیداری وجدان مردم و آشکارشدن جنایات منفور آمریکا و اسرائیل در میان مردم دنیا را نشان می‌دهد.
رهبر در خصوص راه‌های حمایت از فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی گفت: چندی قبل در کشور ترکیه مجمعی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد که امثال این حرکات باید در کشورهای مختلف توسعه پیدا کند و ایران هم که در حال حاضر در دنیا به عنوان کشوری ضد استکبار و ضد صهیونیست شناخته شده است، باید از این جایگاه استفاده کرده و پرچم‌دار چنین حرکاتی باشد تا انسجام و همبستگی میان مسلمانان و دولت‌ها ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه جایگاه ایران در این رابطه بسیار مهم است، تصریح کرد: اگر حمایت ایران نبود عوامل استکبار و داعش همچنان در حال جنایت در سوریه و عراق بودند. ایران باید به تلاشش برای مبارزه با ظلم و استکبار و دعوت جهانیان برای ملحق شدن به این مبارزه ادامه دهد، تا روزی که به فرموده امام(ره) «اسرائیل از صفحه روزگار محو شود».

انتهای پیام 

captcha