روز قدس، روز اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان است
کد خبر: 3720865
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

روز قدس، روز اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان است

گروه سیاسی- فرماندار یزد در پيامي ضمن گراميداشت روز جهانی قدس، مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد را به شركت گسترده در راهپيمايی اين روز بزرگ دعوت كرد.

روز قدس، روز اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان است

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفي سالاري، فرماندار یزد در پيامي ضمن گراميداشت روز جهاني قدس، مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد را به شركت گسترده در راهپيمايي اين روز بزرگ دعوت كرد.

وی در این پیام آورده است: روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

اينجانب در پايان ضمن گراميداشت اين روز بزرگ، از عموم مردم شريف، مؤمن و روزه‌دار دارالعباده يزد دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

یادآور می شود راهپيمايي روز جهاني قدس روز جمعه مورخ 18 خردادماه از ساعت 11 صبح با تجمع در ميدان شهيد بهشتي آغاز و در مسير خيابان امام خميني (ره)، چهارراه شهدا (ميدان امیر چقماق)، خيابان قيام و ميعادگاه نماز جمعه مسجد ملااسماعيل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha