راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین آغاز شد
کد خبر: 3720917
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین آغاز شد

گروه سياست و اقتصاد- راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین دقایقی پیش هم‌زمان در سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از راهپیمایان آغاز شد.

 راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین آغاز شد

به گزارش ايكنا از قزوین، راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 900 شهر کشور از مساجد و میادین اصلی آغاز و تمام مسیرها به سمت محل برگزاری نماز جمعه خواهد بود.
بیش از 5 هزار و 300 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری و رسانه‌ای خواهند داد که از این تعداد بیش از 160 نفر از رسانه‌های خارجی از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در این مراسم حضور دارند.
به گفته رئیس ستاد انتفاضه و قدس، شعار مراسم امسال، روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی- صهیونیستی و عزم ملت فلسطین برای بازگشت انتخاب شده است.
شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه به‌ویژه مزدوران تکفیری و داعش و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس است.
در پایان راهپیمایی امسال، قطعنامه پایانی قرائت خواهد شد.
بیش از 45 سخنران ملی برای ایراد سخن و ارائه تحلیل به استان‌های کشور اعزام و به‌عنوان سخنرانان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خواهند بود.
در شهر قزوین راهپیمایی در 2 مسیر انجام می‌شود که مسیر شماره یک چهارراه طالقانی (سر پل طالقانی) ـ خ طالقانی ـ میدان آزادی ـ مسجدالنبی (ص)، مسیر شماره دو میدان میرعماد (دروازه درب کوشک) خ نادری ـ (میدان آزادی) ـ مسجدالنبی (ص) است.
برگزاری مراسم روز قدس به‌عنوان تکلیف دینی و انقلابی مسلمانان و آزادگان ایران و جهان شناخته شده و امسال نیز خروش ملت‌ها علیه ظلم 70 ساله صهیونیست‌ها و اشغال سرزمین فلسطین فریاد خواهد شد.

انتهای پيام

captcha