مسئولان قدر حضور انقلابی و با بصیرت مردم را بدانند
کد خبر: 3720928
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

مسئولان قدر حضور انقلابی و با بصیرت مردم را بدانند

گروه سیاسی ـ نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قدس روز وحدت همه مسلمان و آزادی‌خواهان جهان است، اظهارکرد: مسئولان باید قدر حضور انقلابی و بابصیرت مردم را بدانند و زمینه رضایت‌مندی آنان را فراهم سازند.

مسئولان قدر حضور انقلابی و با بصیرت مردم را بدانند

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قدس روز فریاد و انزجار ملت‌های مسلمان علیه رژیم جنایت‌کار، جعلی و غاصب اسرائیل است.
وی با بیان این‌که قدس روز وحدت همه مسلمان و آزادی‌خواهان جهان است، ادامه داد: روز قدس یادگار بزرگ امام خمینی(ره) و خط مشی مسلمانان علیه جور و ستم استکبار و استعمار است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این روز مردم آزادی‌خواه و مسلمان جهان انزجار خود را علیه اسرائیل غاصب اعلام می‌کنند.
ملکشاهی‌راد بیان کرد: مسئولان باید قدر حضور انقلابی و بابصیرت مردم را بدانند و زمینه رضایت‌مندی آنان را فراهم سازند.
وی با بیان این‌که آمریکا با انتقال سفارت خود از تل‌آویو به قدس شریف اقدامی ننگینی را انجام داده است، یادآور شد: ملت مسلمان ایران به مانند هر ساله با وحدت، انسجام و شور و شعور انقلابی و با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ با اسرائیل و مرگ بر انگلیس انزجار خود را اعلام می‌کنند.

سفارت آمریکا باید از قدس جمع و برداشته شود

آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس، گفت: نام‌گذاری روز قدس یادگاری ارزشمند از امام خمینی(ره) در دفاع از اسلام و مسلمانان است.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای از وحدت و همدلی مسلمانان از اسلام و مظلومان است.
آیت‌الله میرعمادی، با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف، اظهارکرد: قدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان است و جای لانه جاسوسی نیست.
وی با تاکید براین‌که سفارت آمریکا باید از قدس جمع و برداشته شود، خاطرنشان کرد: این کار رئیس‌جمهور آمریکا دوام نخواهد داشت.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با اشاره به حمایت مردم آزاده جهان از مظلومان فلسطین، بیان کرد: تنها راه‌حل فلسطین ایستادگی، مقاومت و حفظ وحدت و همدلی است.
آیت‌الله میرعمادی، با اشاره به حمایت40 ساله مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین، اظهارکرد: وحدت و همدلی مسلمانان موجب آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیست است.
وی راهپیمایی روز قدس را نمایش وحدت و همدلی مسلمانان دانست و گفت: مردم ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند که قدس متعلق به اسلام است و استکبار و صهیونیسم نمی‌تواند برآن سلطه داشته باشد.

مسلمانان در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین اقدام کنند

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز در راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد با بیان این‌که مردم چهل سال است که به پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده‌اند، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند امکان آزادسازی قدس وجود دارد‌.
وی اضافه کرد: به تعبیری اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد آن را سیل خواهد برد و برای همین باید با هم متحد شوند.
خادمی بیان کرد: مسلمانان باید با هم وحدت داشته باشند و در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین اقدام کنند و یکی‌از اقدامات ساده‌ای که می‌توانند انجام دهند همین حضور در راهپیمایی روز قدس است تا از این طریق حمایت خود را از آنان اعلام کنند.
استاندار لرستان گفت: در ادامه اقدامات عملیاتی‌تری نیز برای رهایی ملت فلسطین انجام می‌شود.

مبارزه با صهیونیست و نظام سلطه همچنان ادامه دارد

محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان نیز در راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ملت ایران همه پیرو خط رهبری، متحد و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی با بیان این‌که مبارزه با صهیونیست و نظام سلطه همچنان ادامه دارد، افزود: امروز مردم ولایی استان با شرکت درراهپیمایی روز قدس و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را علیه رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.
یادآور می‌شود، مردم ولایی و روزه دار لرستان هم‌زمان با سراسر کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و برای بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره) به خیابان‎ها آمدند و این روز را گرامی داشتند.

انتهای پیام

captcha