مشت آهنين مسلمانان در برابر استكبار معجزه می‌‌كند
کد خبر: 3720992
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مشت آهنين مسلمانان در برابر استكبار معجزه می‌‌كند

گروه سياست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: به طور حتم مشت آهنین یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان در برابر دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی معجزه می‌کند و با صبر و شکیبایی می‌توان شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر در برابر امریکا و اسرائیل بود.

 مشت آهنين مسلمانان در برابر استكبار معجزه می‌‌كند

به گزارش ايكنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور پرشور مردم حاضر در راهپیمایی پرصلابت روز جهانی قدس که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم کلید شکست دشمنان به ویژه یهودیان مغرض را بر مقاومت در برابر آن‌ها قرار داده است از این رو هر کجا که لبخند سازشکارانه در برابر آن‌ها داشته‌ایم به همان اندازه با شکست روبه رو شده‌ایم.
وی افزود: این بشارت راستین خداوند متعال است که بساط رژیم صهیونیستی به زودی برچیده خواهد شد و ان‌شاءالله با به بار نشستن خون شهیدان مقاومت نماز جماعت و جمعه را به زودی در بیت‌المقدس اقامه خواهیم کرد.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند کریم وعده داده است که ذلت را بر پیشانی دشمنان حک کرده و اگر در مقابل آن‌ها ایستادگی و مقاومت را پیشه خود قرار دهیم به زودی ذلت بر آن‌ها بسط و گسترش خواهد یافت.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه همراهی غرب و اروپا با رژیم صهیونیستی تا زمانی است که این همراهی برای آن‌ها سود داشته باشد، عنوان کرد: اروپائیان تا وقتی پای منافع آن‌ها در میان باشد با این رژیم خواهند بود و اگر در این راه احساس خطری بکنند این رژیم را کنار خواهند زد.
وی ادامه داد: تاریخ آکنده از پرونده‌‎های جنایات بی‌شمار رژیم صهیونسیتی در قالب کودک‌کشی، مظلوم‌کشی، تحمیل انواع جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین و قتل عام آن‌هاست و قساوت و بی‌رحمی آن‌ها امروز زبانزد عالمیان است.
این مسئول مطرح کرد: در موضوع برجام طرف اصلی ما رژیم صهیونیستی بود چراکه طرف‌های مذاکره‌کننده با ایران خط و مشی خود را به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی دریافت می‌کردند.
وی ابراز کرد: خداوند متعال در قرآن کریم در آیاتی بر پیمان‌شکن بودن یهودیان مغرض تأکید دارد از این رو نباید از آن‌ها توقع پای‌بندی بر عهد و پیمان را داشت.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اگر ملت‌های آزاده جهان با وحدت در کنار هم قرار بگیرند بی‌شک این وعده خداوند که بساط رژیم صهیونیستی به زودی برچیده خواهد شد و ظلم آن‌ها دوامی نخواهد داشت تحقق پیدا خواهد کرد چراکه آن‌ها نمی‌توانند به هیچ عنوان کید و مکر خود را بر ما تحمیل کنند.
آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه نظام ظلم و سلطه بسیار آسیب‌پذیر است، خاطرنشان کرد: به طور حتم مشت آهنین یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان در برابر دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی معجزه می‌کند و با صبر و شکیبایی می‌توان شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر در برابر امریکا و اسرائیل بود.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ابتدا با شعار بلندپروازانه« از نیل تا فرات» می‎‌خواست در منطقه حاکم شود، عنوان کرد: با سکوت و عدم مقاومت کشورهای عربی دامنه این بلندپروازی‌ها تا شعار« نظم نوین جهانی» برای سلطه بر جهان گسترش پیدا کرد اما امروز با شکل‌گیری جنبش‌های مقاومت برای حفظ خود ناچار به ساخت دیوار بتنی شدند.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: امریکا با تغییر سفارت خود به بیت المقدس به خودزنی رژیم صهیونیستی و کندن گور آن‌ها شدت داد چراکه این کار آن‌ها موجب وحدت مسلمانان به ویژه جوانان فلسطین شده است.

حضور پرشور جوانان در آئین‌های ماه رمضان قابل توجه بود

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در مراسم شب‌های احیا اشاره کرد و افزود: غالب جو حاکم در ماه مبارک رمضان نشان از جوی معنوی و آکنده از یاد خدا داشت چراکه همه مردم متدین هستند و خود را محتاج تمسک به اهل بیت(ع) و قرآن کریم می‌دانند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: این حضور پرشور که نسبت به سالیان گذشته با شکوه‌تر نیز شده بود این پیام را برای همه ما دارد که باید با احترام و صمیمت قدردان جوانان متدین خود باشیم و برای کاهش دغدغه‌های آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پيام

captcha