رژیم صهیونیستی قتل و غارت دیگران را بر خود حجت می‌داند
کد خبر: 3721003
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

رژیم صهیونیستی قتل و غارت دیگران را بر خود حجت می‌داند

گروه سیاسی- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رژیم صهیونیستی نژادپرستانی هستند که قتل و غارت دیگران را بر خود حجت و آن را عبادت می‌دانند.

رژیم صهیونیستی قتل و غارت دیگران را بر خود حجت می‌داند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع راهپیمایان کرمانشاهی، با بیان اینکه اسرائیل رژیم نژادپرستی است که اعتقاد دارد قوم برگزیده خداست، گفت: رژیم صهیونیستی نژادپرستانی هستند که قتل و غارت دیگران را بر خود حجت و این کار را عبادت می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی معتقد است باید بر کل دنیا مسلط باشد افزود: تسلط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر کل دنیا از برنامه‌های این رژیم جنایتکار است.
مظفر تصریح کرد: امروز بزرگترین رسانه‌های دنیا در اختیار آن‌ها است و بر این مبنا است که بر دولت‌های آمریکا نفوذ دارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در قرآن اشاره شده اگر کسی در برابر فریاد مظلوم مسلمانی سکوت کند مسلمان نیست و لذا باید با تمام قوا از مردم مسلمان دفاع کنیم.
وی اسلام‌ستیزی را ذات اسرائیل دانست و گفت: انقلاب اسلامی موضع‌گیری و توطئه‌های صهیونیسم را خنثی و چهره سران عرب و هم پیمانان آنان را آشکار کرد.
مظفر با اشاره به اینکه ترامپ با مذاکراتی که با آل‌سعود داشته در حال نقشه‌کشی علیه مسلمانان هستند، افزود: آنان امروز به دنبال نقشه‌های شومی هستند تا بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کنند و به آن رسمیت دهند.
انتهای پیام

captcha