برپایی ۲۴ محفل انس با قرآن در حاشیه شهر مشهد
کد خبر: 3721061
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

برپایی ۲۴ محفل انس با قرآن در حاشیه شهر مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از برپایی ۲۴ محفل انس با قرآن کریم در حاشیه شهر مشهد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

برپایی 24 محفل انس با قرآن کریم در حاشیه شهر مشهد

حجت‌الاسلام محمد صفرپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از نهمین روز ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در مساجد حاشیه شهر در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این محافل از قاریان ممتاز کشوری اساتیدی چون حمید شاکرنژاد، سلیمان جعفری، محمد مشمول، سعید بیژنی، کبیر قلندرزاده، محمدجواد کاشفی برای تلاوت در این محافل دعوت به عمل آمده است.
صفرپور ادامه داد: اجرای تلاوت توسط حافظان بین‌المللی چون استاد عابدین‌زاده، مهدی رجبی، سعید قره‌داشی و ... و همچنین اجرای گروه تواشیح فدک الزهرا(س) از دیگر برنامه‌های این محافل است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد تصریح کرد: همچنین به منظور تشویق نوجوانان برای ورود به عرصه قرآن از حضور قاریان نوجوانی چون مرتضی نوری، قاسم زاده و ... برای تلاوت در این محافل دعوت شده است.
وی گفت: بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن کریم همزمان با 12 رمضان، مصادف با سالروز شهادت امام علی(ع) با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام  نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در محل حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار و مورد استقبال از سوی مردم قرار گرفت.
صفرپور اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان  تاکنون 14 محفل انس با قرآن کریم در مساجد حاشیه  شهر برگزار شده و تا پایان ماه رمضان 10 محفل دیگر برپا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha