دور کردن مسلمانان از مسیر دفاع از فلسطین یک خواب غیرقابل تعبیر برای اسرائیل است
کد خبر: 3721074
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

دور کردن مسلمانان از مسیر دفاع از فلسطین یک خواب غیرقابل تعبیر برای اسرائیل است

گروه سیاسی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل برای دور کردن مسلمانان ازمسیر اصلی‌شان که دفاع از ملت مظلوم فلسطین بوده، یک خواب غیرقابل تعبیری برای اسرائیل است.

دور کردن مسلمانان از مسیر دفاع از فلسطین یک خواب غیرقابل تعبیر برای اسرائیل است

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی نشانه این است که ملت ایران به دفاع از آرمان‌های امام و رهبری به پای فلسطین ایستاده‌اند.
وی با اشاره به اینکه فلسطین باید به حق واقعی خود یعنی سکنی تمام قد در این منطقه برسد، افزود: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان باید همواره مورد توجه جهانیان قرار بگیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: امروز می‌بینیم که ایادی استکبار به ویژه آمریکای جهانخوار با حرکت‌های بچه‌گانه و سخیف خود سعی دارند در این حضور باشکوه و ارزشمند مردم در سراسر جهان خدشه وارد کنند.
وی با اشاره به اینکه این حضور پرشور نشان دهنده این است که فلسطین به فلسطینیان متعلق بوده و به آن‌ها برخواهد گشت، بیان کرد: اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل برای دور کردن مسلمانان ازمسیر اصلی‌شان که دفاع از ملت مظلوم فلسطین بوده، یک خواب غیرقابل تعبیری برای اسرائیل است.
حجت‌الاسلام نوروزی عنوان کرد: ایجاد سفارتخانه در بیت‌المقدس با هدف ایجاد خدشه در اراده ملت فلسطین و مسلمانان جهان است تا بتوانند به اهداف خود در فلسطین برسند.
وی در پایان یادآور شد: آمریکا خود نیز می‌داند این سفارتخانه یک سفارتخانه صوری بوده و خیلی ماندنی نخواهد بود چراکه با این حرکات نمی‌توانند در مقابل خروش و انتفاضه ملت فلسطین ایستادگی کنند.
انتهای پیام

captcha