حضور قاریان بین‌المللی در مناطق محروم موجب تمرکززدایی برنامه‌های قرآنی می‌شود
کد خبر: 3721324
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

حضور قاریان بین‌المللی در مناطق محروم موجب تمرکززدایی برنامه‌های قرآنی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: حضور قاریان بین المللی در مناطق محروم موجب ترویج هنر تلاوت قرآن می‌شود.

صحضور قاریان بین‌المللی در مناطق محروم موجب تمرکززدایی برنامه‌های قرآنی می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، 19 خردادماه در محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌الملی در شهر حسن آباد یاسوکند اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با دعوت از قاریان بین‌المللی در ماه مبارک رمضان و اعزام ایشان به استان‌ها تلاش دارد نور قرآن را هرچه بیشتر در دل‌های مسلمانان ایران جاری کند و نقشی در تبلیغ و ترویج زندگی به سبک قرآن بین مردم داشته باشد.
وی افزود: حضور قاریان بین‌المللی در مناطق محروم موجب تمرکززدایی، تبلیغ و ترویج هنر تلاوت قرآن، افزایش انگیزه قاریان جوان و با استعداد و تعمیق باورهای دینی خواهد شد.
حجت‌الاسلام عباسپور بیان کرد: رمضان ماه مبارکی است که خداوند قرآن‌کریم در این ماه و در لیالی با فضیلت شب قدر برای هدایت مؤمنان و قرب الهی بندگان نازل کرد و مؤمنانی که به حقیقت وجودی این ماه پی ببرند قطعا از آن استفاده فراوان خواهند کرد.
وی با اشاره به فضیلت‌های فراوان ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: اعمال صالح در این ماه چندین برابر پاداش خواهد داشت و با توجه به اینکه قرآن‌کریم در این ماه الهی نازل شده از این‌رو آن را برتر از هزاران ماه می‌نامند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: برنامه‌های محفل انس با قرآن‌کریم با عنوان کاروان نور در طول ماه مبارک رمضان در اکثر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است؛ استاد محمد جاوید اکبری در روزهای جمعه ۱۸ و شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ میهمان استان کردستان بود و در شهرهای حسن آباد یاسوکند و سنندج به تلاوت قرآن پرداخت.
انتهای پیام

captcha