اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی رضوی در کرمانشاه
کد خبر: 3721390
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی رضوی در کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از اعلام فراخوان ارسال آثار مراکز استان به جشنواره بین‌المللی رضوی خبر داد.

اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی رضوی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از اعلام فراخوان ارسال آثار مراکز استان به جشنواره بین‌المللی رضوی خبر داد و گفت: امسال مراکز کانون‌های استان چون سال‌های گذشته شاهد حضور فعال اعضای مراکز کانون‌‌های استان در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بودند.
وی افزود: فراخوان جشنواره رضوی از 23 اردیبهشت‌ماه به تمامی مراکز کانون‌های استان کرمانشاه ارسال شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: مراکز کانون پرورش فکری فرصت دارند تا پس از داوری اولیه 20 درصد از آثار اعضا را به تفکیک هر بخش انتخاب و تا پایان این ماه به دفتر استان ارسال کنند.
فتاحی با اشاره به استقبال اعضا و مربیان کانون‌ها در استان کرمانشاه از جشنواره رضوی تصریح کرد: پس از داوری در مرحله استانی آثار منتخب به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال می‌شود.
وی گفت: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) امسال در 8 بخش پژوهش اعضاء، کتاب‌سازی، تمبر و کارت پستال‌سازی، نامه‌ای به امام رضا(ع)، خاطرات زیارت، سرود و پویانمایی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha