طرح افطاری غزه، شیطنت رسانه ای بود
کد خبر: 3721394
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

طرح افطاری غزه، شیطنت رسانه ای بود

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غری با اشاره به هجمه های اخیر رسانه ها در خصوص کمیته امداد گفت: ریالی از انفاقات، احسانات و نذورات مردم در خارج از نیت انفاق کنندگان هزینه نمی شود و طرح افطاری غزه فقط یک شیطنت رسانه ای بود.

طرح افطاری غزه، شیطنت رسانه ای بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سهند عزیزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی شب گذشته در یک نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: هجمه های اخیر وارد شده به کمیته امداد در خصوص افطاری 300 هزار نفری غزه صرفا یک شیطنت رسانه ای بود و ریالی از کمک های مردم در داخل برای کشورهای دیگر هزینه نمی شود.

وی با بیان اینکه یک قسمت امور بین الملل در مرکز کمیته امداد وجود دارد، افزود: وظیفه این حوزه الگودهی برای کشورهای دیگر است تا برنامه های کمیته امداد را در کشور خود اجرا کنند.

سهندی ادامه داد: در الگوگیری از کمیته امداد نه تنها کشورهای مسلمان بلکه کشورهای غیرمسلمان هم الگو گرفته اند به طوری که چندی پیش از وشور واتیکان آمده بودند تا از بحث امدادرسانی کمیته امداد الگو گرفته و در کشور خود اجرا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی تاکید کرد: مساله اخیر افطاری در غزه را قویا تکذیب کرده و اگر در فیلم ها نیز دقت شود کاملا بیانگر این است که کمیته امداد آنجا مستقل بوده و به عشق امام نام ایشان را زنده نگه داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته کمیته امداد لبنان 1 میلیارد دلار درآمد داشته است و هیچ نیازی به کمک های ما ندارند.

سهندی با تاکید بر اینکه نشر چنین اخباری صرفا جهت دلسرد کردن حمایت مردم و خیرین است، اظهار کرد: رسانه ها باید در این زمینه روشن گری های لازم را انجام داده و احسان و نذر رسانه ها نیز این است که مردم را آگاه ساخته و اخبار را به صورت صریح و آشکار انعکاس دهند تا مردم از اصل موضوع اطلاع داشته باشند.

انتهای پیام

captcha