دوری از ارزش های اسلامی قرآنی؛ دلیل اصلی افزایش آسیب های اجتماعی
کد خبر: 3721415
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

دوری از ارزش های اسلامی قرآنی؛ دلیل اصلی افزایش آسیب های اجتماعی

گروه فرهنگی - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز دغدغه اصلی مسئولین و مقام معظم رهبری مقابله با آسیب های اجتماعی است، گفت: یکی از دلایل افزایش آسیب های فاصله گیری از ارزش های الهی و اسلامی قرآنی است.

دوری از ارزش های اسلامی قرآنی؛ دلیل اصلی افزایش آسیب های اجتماعی

شهلا تاجفر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتب و نرم افزار علوم قرآنی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: برپایی نمایشگاههای قرآنی بسیار ضرورت داشته و زمینه ترویج مفاهیم و علوم قرآنی را در جامعه فراهم می کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که دغدغه امروز مسئولین و مقام معظم رهبری مقابله با آسیب های اجتماعی است، یکی از راههای مقابله با این معضل ترویج مباحث علوم قرآنی و معنوی در جامعه است.

تاجفر خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی افزایش آسیب های اجتماعی فاصله گیری از ارزش های الهی و اسلامی قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه تخفیفات بسیار خوبی در این نمایشگاه ارائه می شود، خاطرنشان کرد: همین امر موجب استقبال بیشتر مردم و خرید کتاب ها به ویژه نرم افزارهای علوم قرآنی خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: در کنار کتاب های قرآنی شاهد گسترش نرم افزارهای قرآنی نیز برای کودکان و جوانان هستیم که امروزه این نسل اغلب وقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند و این امر فرصت خوبی را برای آنان در جهت مطالعه علوم قرآنی در فضای مجازی فراهم می سازد.

وی نقش مادران در تربیت فرزندان را بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: امید است مادران که بزرگترین نقش را در تربیت فرزندان دارند، حتما کودکان خود را برای حضور در چنین نمایشگاههایی ترغیب کرده تا فرزندانشان را از سنین کودکی با علوم قرآنی بیشتر آشنا کنند.

انتهای پیام

captcha