محفل انس با قرآن در موسسه خیریه همدم برگزار می‌شود
کد خبر: 3721424
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
همزمان با 26 رمضان؛

محفل انس با قرآن در موسسه خیریه همدم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور سیدجواد حسینی از قاریان بین‌المللی کشورمان همزمان با 26 رمضان در موسسه خیریه همدم مشهد برگزار می‌شود.

برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در موسسه خیریه همدم

زهرا حجت، مدیر عامل موسسه خیریه همدم مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با ‌روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در جمع مددجویان موسسه‌ خیریه‌ همدم، برگزار می‌شود.
وی افزود: این محفل نورانی به همت موسسه خیریه و با همکاری مرکز دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی تدارک دیده شده و از اساتید برجسته قرآنی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.
حجت ادامه داد: در این مراسم که دوشنبه 21 خردادماه مصادف با 26 رمضان ساعت 21 در تالار همایش‌های موسسه همدم برگزار می‌شود، استاد سیدجواد حسینی از قاریان بین‌المللی به تلاوت آیات نورانی کلام وحی خواهند پرداخت.
مدیرعامل موسسه خیریه همدم، ضمن دعوت عمومی از همشهریان برای شرکت در این مراسم، اظهار کرد: اجرای تلاوت توسط استاد عابدین‌‌زاده از حافظان بین‌المللی قرآن کریم و همچنین تلاوت قاریان نوجوان و اجرای گروه‌های تواشیح از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی در جمع فرزندان موسسه همدم خواهد بود.
گفتنی است، موسسه خیریه همدم در عبدالمطلب 58 پذیرای حضور مردم برای شرکت در این مراسم معنوی است.
انتهای پیام

 

captcha