ایجاد ۱۴۸ فرصت شغلی جدید برای نیازمندان خراسان جنوبی
کد خبر: 3721448
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

ایجاد ۱۴۸ فرصت شغلی جدید برای نیازمندان خراسان جنوبی

گروه اجتماعی- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۱۴۸ فرصت شغلی جدید در یک ماه گذشته برای نیازمندان خراسان جنوبی ایجاد شد.

سیدرضا حسينی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در گفت وگو با ایکنا از خراسان جنوبی اظهار کرد: 148 شغل جدید برای نیازمندان شغل با پرداخت 2 میلیارد و 353 میلیون تومان تسهیلات بانکی و امدادی ایجاد شد.

ایجاد 148 فرصت شغلی جدید برای نیازمندان خراسان جنوبی
وی ادامه داد: در طی دو ماه اخیر، 79 فرصت شغلی در حوزه شهری و 118 فرصت شغلی در مناطق روستایی ایجاد شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به ایجاد 197 فرصت شغلی در دو ماه گذشته، افزود: از این تعداد 144 فرصت شغلی مربوط به طرح های خود اشتغالی و 53 فرصت شغلی مربوط به طرح های مشاغل خانگی است.
حسینی با بیان اینکه در این مدت 118 فرصت شغلی توسط مجریان مرد و 79 طرح توسط مجریان زن اجرا شد، تصریح کرد: همچنین 10 نفر در دو ماه گذشته از طریق کاریابی ها شاغل شدند.
وی با بیان اینکه این مشاغل در بخش های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، صنفی و صنعتی ایجاد شد، افزود: سقف تسهیلات در طرح های مشاغل خانگی تا 10 میلیون تومان، طرح های خوداشتغالی و خودکفایی 20 میلیون تومان و کارآفرینی حداکثر تا 75 میلیون تومان است.

 انتهای پیام

captcha