دیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همدان
کد خبر: 3721517
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

دیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همدان

گروه فرهنگی- جمعی از پرسنل و دانشجویان موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی با خانواده شهید محمدحسین بشیری از شهدای مدافع حرم همدان دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از همدان، همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و میهمانی خدا، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان به همراه معاون فرهنگی و جمعی از پرسنل و دانشجویان موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی با خانواده شهید محمدحسین بشیری از شهدای مدافع حرم دیدار و دلجویی کردند.
اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی همدان در این دیدار با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای دلجویی از خانواده شهدا است، گفت: همه ما و دانشجویان در مقابل شهدا مسئولیت سنگینی همچون حفظ و حراست از آرمان های امام و شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم را داریم.
اکبر اسدی بیان کرد: اگر ایثار و جان فشانی‌های شهدای مدافع حرم نبود، امروز همدان و استان های غرب کشور با دشمنان و داعشیان درگیر بودند و امنیت امروز ما مرهون رشادت های شهدای انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم است.
وی ادامه داد: باید مسیر آنها توسط نسل جوان که سکان دار آینده ایران هستند، ادامه یابد.
نیره السادات بلوری همسر شهید نیز در این دیدار گفت: شهید محمدحسین بشیری از سال 1379 بخاطر عشق و علاقه‌ای که داشت وارد سپاه پاسداران شد و برای اولین بار در سال 94 به سوریه رفت.
همسر شهید بشیری اظهار کرد: هنگامی که با ایشان ازدواج کردم جنگ و شهادتی در میان نبود اما میدانستم که عشق و علاقه ای بی حد نسبت به این راه و شهادت دارد و همیشه می گفت وقتی راهی برای شهادت هست چرا باید با مرگ طبیعی بمیرم!
وی تصریح کرد: شهید بشیری جان خود را با خدا معامله کرد و راهی را که هرکسی لایق آن نیست را انتخاب کرد و در آن قدم گذاشت.
همسر شهید بشیری گفت: ایشان از سال 94 تا آبان 95 سه بار به سوریه اعزام شد که در آخرین اعزام به درجه رفیع شهادت رسید.
بلوری در پایان سخنان خود اقامه نماز اول وقت، ولایی بودن، داشتن اراده قوی و توسل به اهل بیت(ع) و توکل بر خداوند را از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: از تمامی دانشجویان می‌خواهم که وصیت نامه شهدا را بخوانند، اهل ولایت باشند و با حفظ حجاب و بهره گیری از علم ادامه دهنده راه شهیدان باشند و اجازه ندهند خون آنان پایمال شود .
گفتنی است؛ محمد حسین بشیری روز شنبه 22 آبان ماه 1395 در حین خنثی نمودن تله های انفجاری به جا مانده از تکفیری های داعش، در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همداندیدار با خانواده شهید بشیری از شهدای مدافع حرم همدان
انتهای پیام

captcha