لزوم اهتمام اقشار تأثیرگذار فرهنگی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3721616
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

لزوم اهتمام اقشار تأثیرگذار فرهنگی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی

گروه معارف ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخلاص و اهتمام شبانه روزی اقشار تاثیرگذار فرهنگی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

لزوم اهتمام اقشار تاثیرگذار فرهنگی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 خردادماه در نشست مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: مقابله علمی و عملی با ناهنجاری‌ها و ارائه راهکارهایی جهت برون‌رفت از این وضعیت ضروری است.
وی بیان کرد: در مقابله و مبارزه با ناهنجاری‌ها باید نگاه جامع و راهبردی داشته باشیم و به صورت شبانه روزی و آنی وضعیت را رصد کنیم، بخصوص در مناطق آسیب پذیر مثل حاشیه شهر که پدیده شهرنشینی بر گستردگی ابعاد ناهنجاری افزوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های فرهنگی باید شبکه تبلیغ را تقویت کنیم و از ظرفیت ائمه جماعات به بهترین نحو بهره ببریم و این مهم به نتیجه نخواهد رسید مگر با اخلاص و اهتمام شبانه روزی اقشار تاثیرگذار فرهنگی.
حجت‌الاسلام برازش خاطرنشان کرد: متاسفانه حاشیه شهر یاسوج مناسب و در شان مردم شعیه نیست و هر گونه کم کاری و کم توجهی باعث بدتر شدن وضعیت خواهد شد.
وی با دعوت از ائمه جماعات مساجد حاشیه شهر در خصوص اجرای برنامه‌های مبتکرانه، نو و متنوع در برنامه‌های فرهنگی، گفت: ابتکار در برنامه‌های فرهنگی می‌تواند بخش قابل توجهی از مردم را به مساجد جذب کند و در نتیجه ناهنجاری‌ها کاهش یابد.
انتهای پیام

captcha