کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی مردم آذربایجان غربی در ۲۰ روز نخست ماه رمضان
کد خبر: 3721639
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی مردم آذربایجان غربی در ۲۰ روز نخست ماه رمضان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از مشارکت بیش از ۲ میلیارد تومانی مردم استان در ۲۰ روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همه ساله مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی مردم در ماه مهمانی خدا رشد فزاینده‌ای دارد.

کمک بیش از 2 میلیارد تومانی مردم استان در 20 روز نخست ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد هرسال سه جشن ملی تحت عنوان جشن رمضان، جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری برگزار می کند، بیان کرد: قسمت اعظمی از نیازهای نیازمندان در مراسمات ملی و معنوی تامین می شود.

وی افزود: اساس فعالیت ما توانمندسازی مددجویان و اشتغال آنها بوده و در کمک معیشت، افطاری، توزیع جیره خشک و حامی یابی در ماه رمضان برای مددجویان انجام می پذیرد.

سهندی درخصوص بحث ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: طرح های خوبی در این زمینه انجام شده و بیش از 150 نوع تنوع طرح در مشاغل مختلف و مجاز داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 60 درصد مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهد، اظهار کرد: اکثریت مشاغل ایجاد شده نیز برای زنان سرپرست خانوار بوده و این تعداد حدود 40 هزار خانوار را شامل می شود.

وی بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان را یکی از دغدغه های کمیته امداد دانست و افزود: جلسات متعددی با امور بانوان استانداری و استاندار برگزار شده و قرار است با برگزاری نمایشگاهها و بازارچه های بیشتر اجناس بیشتر در معرض دید عموم قرار گرفته و امسال بحث بازاریابی اینترنتی و برندسازی نیز مطرح نیز برای محصولات با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

سهندی یادآور شد: اگر بازاریابی اینترنتی انجام گیرد و خود مددجویان شاغل نیز فعالیت بیشتری انجام دهند میتوانند محصولات خود را بهتر به فروش برسانند.

انتهای پیام

captcha