تلاش بسیج رسانه برای تربیت خبرنگار انقلابی/ جو امنیتی كشور مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌هاست
کد خبر: 3721731
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
اژدری مطرح كرد:

تلاش بسیج رسانه برای تربیت خبرنگار انقلابی/ جو امنیتی كشور مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌هاست

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تأكید كرد كه این سازمان فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و بازی‌های مدرن زمانه همواره به‌دنبال جذب و حمایت اصحاب رسانه جهت تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تربیت خبرنگار انقلابی است.

تلاش بسیج رسانه برای تربیت خبرنگار انقلابی/ جو امنیتی كشور مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌هاست

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به همراه جمعی از اعضاء شورا و هیئت اندیشه‌ورز این سازمان با مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیدار كردند.
مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این دیدار بر لزوم هماهنگی بین دو سازمان جهت رشد و ارتقای سطح فرهنگی استان با انجام عملیات مشترک رسانه‌ای تاکید كرد و گفت: سازمان بسیج رسانه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و بازی‌های مدرن زمانه همواره به‌دنبال جذب و حمایت اصحاب رسانه جهت تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تربیت خبرنگار انقلابی همچنین حرفه‌ای عمل کردن به‌منظور حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب و همچنین جامع عمل پوشاندن به منویات حضرت امام خامنه‌ای بوده است.

اعلام همكاری بسیج رسانه با تمام نهادهای مربوط به اصحاب رسانه
وی افزود: ما در این خصوص دست یاری را به سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دراز می‌كنیم و از تمام انجمن‌ها و نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای استان نظیر انجمن صنفی خبرنگاران، خانه مطبوعات و... دعوت به همکاری می‌كنیم.

جو روانی و امنیتی كشور مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌هاست
اژدری اظهار كرد: با توجه به اهمیت رسانه در دنیای امروز باید گفت که حتی زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی و همچنین جو روانی و امنیتی کشور نیز مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌هاست و اگر خدای نکرده رسانه‌ای دارای افراد خبرنگارنما باشد و رسالت خبرنگاری را زیر سئوال ببرد می‌تواند با درج خبری کذب تمام زیرساخت‌های اشاره شده را به بیراهه برد و اینجاست که متضرر اصلی مردم می‌شود و این موضوع می‌طلبد که همه دست به‌دست هم داده و هوشیارانه جهاد كنیم.
وی یادآور شد: حضور فردی از جنس رسانه در راس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس می‌تواند باعث پیشرفت روز افزون فرهنگ در استان شود.

تلاش خود را برای ارتقای سطح فرهنگ استان به كار گیریم
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از رئیس و اعضای سازمان بسیج رسانه به جهت حضور در آن اداره‌کل و همچنین فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیر سازمان، به نقش غیر قابل انکار بسیج رسانه در موضوعات رسانه‌ای و فرهنگی استان اشاره كرد و گفت: ما همه باید به‌عنوان ید واحده در راستای ارتقای سطح فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌‌ای استان بکوشیم و قطعاً این وحدت و یکدلی می‌تواند جامعه را بسوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.
وی ضمن حمایت قاطع از جشنواره ارزشمند رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه، حمایت کامل خود را در تمامی ابعاد اعلام كرده و از خداوند منان برای تمام کارکنان این سازمان طلب اجر كرد.
یادآور می‌شود، در پایان این نشست کارت نمادین عضویت افتخاری بسیج رسانه فارس به همراه لوح تقدیر و چفیه توسط رئیس سازمان بسیج رسانه استان به صابر سهرابی اهدا شد.
انتهای پیام

captcha