ساماندهی ٩٤ درصدی گلزار شهدای آذربایجان غربی
کد خبر: 3721751
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

ساماندهی ٩٤ درصدی گلزار شهدای آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از ساماندهی و مرمت ٩٤ درصدی گلزار شهدای استان خبر داد و گفت:‌ تعداد ٨ هزار و ٨٨١ مزار شهید در استان ساماندهی شده و ٥٤٢ مزار باقی مانده است.

ساماندهی ٩٤ درصدی گلزار شهدای آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ‌مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ظهر امروز در نخستین جلسه ساماندهی گلزار شهدای استان که در سالن جلسات استانداری آذریایجان غربی برگزار شد،‌ اظهار کرد: ‌ ٨ هزار و ٨٨١ مزار شهید در استان ساماندهی شده و فقط 6 درصد در جهت ساماندهی باقی مانده است.

‌فعال افزود:‌ مقرر گردیده که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لیستی از روستاهای بالای ١٠٠ خانوار جهت احداث راه دسترسی به گلزار شهدای روستایی را تهیه نموده و به اداره کل راه و شهرسازی ارائه کند.

وی درخصوص شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نسبت به برقراری روشنایی مسیر انشعاب برق گلزار شهدا خاطرنشان کرد: مقرر گردیده است شرکت توزیع نیروی برق در روستاهای دارای اکثریت مزار شهدا و بیش از ٥٠ خانوار که در جوار شبکه توزیع نیروی برق واقع هستند بر اساس لیست اعلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقدام کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی یادآور شد:‌ قرار است بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،‌ سنگ سینه و سنگ های کناری مزارهای پراکنده روستایی و شهری ساماندهی نشده را خریداری نموده و جهت ساماندهی مزارهای مذکور با هماهنگی فرمانداران و بخشداران به شهرداری ها و دهیاری ها تحویل دهد.

انتهای پیام

captcha