تازه‌های نشر در اصفهان
کد خبر: 3721761
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

تازه‌های نشر در اصفهان

گروه فرهنگی - کتاب‌های «زیباتر از گل»، «دعای سجادیه» و «دعای علوی مصری» از تازه‌های نشر انتشارات مهرثامن‌الائمه و مومنون در اصفهان است.

تازه‌های نشر در اصفهان

مسئول انتشارات مهر ثامن‌الائمه، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان درباره این انتشارات گفت: ما حدود 15 سال است که در زمینه چاپ کتب ادعیه، قرآن و مفاتیح در حال فعالیت هستیم و اولین ناشری هستیم که مفاتیح را به صورت خط کامپیوتری در سال 79 به چاپ رساندیم.
سید ابوالفضل سجاد ادامه داد: ما با همکاری حوزویان برجسته و طی زحمتی پنج ساله غلط‌هایی که در مفاتیح‌ها دیده می‌شد را برطرف کرده و کتابی بدون غلط به چاپ رساندیم.
وی در خصوص تازه‌های این نشر گفت: کتاب دعای سجادیه و دعای علوی مصری از تازه‌های نشر ما هستند که دعای علوی مصری دعایی از جانب امام زمان است که در صحیفه مهدیه وجود داشت. این کتاب کاربرد زیادی در جلسات توسل به امام زمان (ع) دارد.

 همچنین مدیر انتشارات مومنون، در گفت‌وگو با ایکنا اصفهان، درباره این انتشارات گفت: انتشارات مومنون سخنرانی‌های صوتی آیت‌الله مهدوی را از سال 85 تا به حال جمع آوری کرده و بر اساس موضوع، آنها را به کتاب و سی دی تبدیل کرده و وارد بازاد می‌کند.
سید مجید لولاکی، در خصوص تازه‌های این انتشارات گفت: ما برنامه‌ای به نام چهلچراغ داریم که چهل اخلاق عملی مانند دروغ، حسد و تکبر را بررسی کرده و به چاپ می‌رساند که تا به حال 13 جلد از آن به چاپ رسیده است. همچنین کتاب‌هایی در مورد تربیت فرزند، ازدواج و مباحث حاشیه‌ای آن هم از این انتشارات در حال چاپ است.
مدیر انتشارات مومنون خاطرنشان کرد: آخرین کتاب چاپ شده ما کتابی است به نام «زیباتر از گل» در مورد حجاب که آیت‌الله مهدوی در این کتاب 20 دلیل در مورد حجاب برتر را آورده و اعلام کرده است که هرکس بتواند این 20 دلیل عقلی را رد کرده و یا شبهه‌ای به آن وارد کند آن را قبول می‌کند، ولی هنوز با وجود استقبالی که از این کتاب شده است کسی نتوانسته شبهه‌ای به آن وارد کند.

انتهای پیام

captcha