آمادگی مساجد مازندران در جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره
کد خبر: 3721820
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

آمادگی مساجد مازندران در جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از آمادگی مساجد مازندران در جمع آوری زکات فطریه و کفاره خبر داد.

آمادگی مساجد مازندران در جمع آوری زکات فطریه و کفاره 

احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: درعید فطر سال جاری با هدف یکپارچه‌سازی و ساماندهی جمع‌آوری و توزیع زکات فطریه مردم نیکوکار استان و رساندن آن به دست نیازمندان در تمامی مساجد، تکایا، حسینه‌ها و مصلاهای نماز جمعه، پایگاه‌های ثابت و سیار و میادین اصلی شهرهای استان از صندوق‌های کارتن پلاست با آرم شورای زکات استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد مازندران همچون سال‌های گذشته در میادین اصلی شهر و مکان‌هایی که نماز عید سعید فطر اقامه می‌شود، پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه ایجاد می‌کند،افزود: دستگاه پُز سیّار برای پرداخت زکات هم استانی‌های نوع‌دوست در این مکان‌ها قرار می گیرد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی مردم استان ادامه داد: مازندرانی های نیکوکار می توانند زکات فطریه و کفاره خود را با شماره گیری آنی پرداخت #5*5*011*8877* از طریق تلفن همراه واریز نمایند.
وی افزود: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت مردم نوعدوست هر منطقه و محله برای محرومان و نیازمندان همان مکان هزینه می شود.
سعادت گفت: مردم مازندران سال گذشته 3 سه میلیارد و 100میلیون تومان زکات فطریه و کفاره پرداخت کردند.
انتهای پیام

صدیقه اندی

captcha