همایش باحافظان وحی دانش‌آموزان و فرهنگيان مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3721830
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
با حضور استاندار؛

همایش باحافظان وحی دانش‌آموزان و فرهنگيان مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قران، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری همایش باحافظان وحی، دانش‌آموزان و فرهنگیان استان مازندران عصر چهرشنبه در استانداری خبر داد.

برگزاری همایش باحافظان وحي دانش اموزان و فرهنگيان استان مازندران 

محمود تنها رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: نشست صميمي استاندار مازندران با حافظان كل قرآن آموزش و پرورش ساعت 18 روز چهارشنبه 23 خردادماه در سالن شماره یک استانداری برگزار می‌شود.
وی افزود: اداره قرآن عترت و نماز اداره كل اموزش و پرورش با استعانت از پروردگار متعال، درنظر دارد نخستين ايين نكوداشت حافظان كل قران كريم را با هدف شناسایی وگردهمایی حفاظ مجموعه بزرگ اموزش و پرورش برگزار کند.
تنها تصریح کرد: ایجاد انگیزه و اشتیاق مضاعف به حفظ آیات قرآن کریم، تقدیر از حافظان برتر مجموعه و همچنین تشویق ديگر حفاظ به ادامه مسیر حفظ با تلاش و انگیزه بیشتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.
رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در اين مراسم تجليل، نشستيي صميمي حافظان كل اموزش و پرورش با مهندس اسلامي است که ٧١ دانش آموز و فرهنگي حافظ كل تجليل مي‌شود.

انتهای پیام

 

 

captcha