پایان خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم «ریحانه»
کد خبر: 3721857
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

پایان خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم «ریحانه»

گروه فرهنگی- آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم 100ثانیه‌ای ریحانه با موضوع معرفی آثار تصویری مرتبط با نقش آفرینی مادران در خانواده، تا 31 خردادماه اعلام شده است.

پایان خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم ریحانه

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم 100ثانیه‌ای ریحانه با موضوع معرفی آثار تصویری مرتبط با نقش‌آفرینی مادران در خانواده، تا 31 خردادماه اعلام شده است.

براساس این گزارش، جشنواره فیلم ریحانه ویژه نوجوانان و جوانان و با هدف تکریم جایگاه والای مادری و ایجاد زمینه مناسب برای توجه به این نقش برجسته از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در حال برگزاری است. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 100ثانیه در قالب مستند، داستانی و ... در پاسخ به سؤال چرا مادر من بهترین است، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
آاثار ارسالی باید کمتر از 100 مگابایت، و در یکی از قالب‌های (avi ؛mov ؛mpg ؛mp4 ؛h264) باشد؛ تنها آثار حرفه‌ای موبایلی پذیرفته می‌شود و در خصوص تعداد آثار نیز محدودیتی در ارسال وجود ندارد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان خردادماه سال جاری از طریق وب‌سایت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ارسال کنند. نتایج و تقدیر از برگزارکنندگان نیز در روزهای دهه کرامت انجام خواهد شد. داوطلبان شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38445142051 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، به برگزیدگان، جوایز نقدی و غیرنقدی از جمله اسکان در جوار حرم رضوی اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha