ماندگاری برنامه‌های قرآنی بستگی به کیفیت محتوا دارد
کد خبر: 3721892
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

ماندگاری برنامه‌های قرآنی بستگی به کیفیت محتوا دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی- حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآن در جامعه موجب ارتقاء فرهنگی خواهد شد، گفت: هرچه کیفیت برنامه‌های قرآنی بالاتر باشد مطمئنا محتوایی غنی‌تر و ماندگارتر خواهند داشت.

ماندگاری برنامه‌های قرآنی بسته به محتوای آن است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی قصرشیرین با اشاره به اهمیت ترویج گسترش فرهنگ قرآنی، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موجب ارتقاء فرهنگی می‌شود.
وی افزود: هرگونه سرمایه‌گذاری مادی و معنوی منافع با ارزشی دارد و در درازمدت نتیجه و اثر مثبت آن محرز خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های مؤسسات قرآنی اظهار کرد: تلاش دارالقرآن استان در راستای ارتقاء کیفیت برنامه‎‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: هرچه کیفیت و محتوای برنامه‌‍‌های قرآنی غنی‌تر باشد تأثرگذارتر و ماندگاتر خواهد بود.
وی با اشاره به اقدامات لازم در خصوص یاد شده، گفت: باید در ابتدا بر مسأله کیفیت تمرکز شود و در این مسیر برنامه‌ریزی به عمل آید.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دارالقرآن‌ الکریم استان برنامه‌ریزی به منظور بالابردن کیفیت برنامه‌های قرآنی استان است تا شاهد شکوفایی قرآنی استان باشیم.
در پایان حجت‌الاسلام دوستیان، رئیس تبلیغات اسلامی قصرشیرین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی انجام شده طی سال‌جاری در این شهرستان خواستار حمایت اداره امور قرآنی استان از برنامه‌های قرآنی اجرایی در این شهرستان شد.
انتهای پیام

captcha