سرپرست جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بواحمد معرفی شد
کد خبر: 3721905
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

سرپرست جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بواحمد معرفی شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ علی پرواز بعنوان مدیرکل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان معرفی و از تلاش‌ها و زحمات مدیرکل سابق تقدیر شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 21 خردادماه در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری استان، تغییر و تحول در مدیریت را امری بدیهی و طبیعی دانست و گفت: چینش مدیریتی مطابق با سلایق مدیران ارشد است و در راستای چرخش نخبگان و تحول گرایی صورت می‌گیرد .
وی با بیان اینکه مسئولیت امانتی در دست مدیران است که باید به نحو احسن انجام گیرد و سپس به افراد دیگر منتقل شود، افزود: در جامعه کنونی تغییر مدیریت‌ها به عنوان یک نیاز و در راستای چرخش نخبگان انجام می‌شود .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تغییر مدیریت در راستای بهبود امور، انسجام بیشتر و تبدیل به احسن شدن انجام می‌شود و نفی توانمندی و عملکرد مدیران سابق نیست .
نظری با اشاره به عملکرد مناسب دکتر کریمی(مدیرکل قبلی) در سمت مدیریت سیاسی و انتخابات، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تغییر وظایف و مأموریت‌های حوزه سیاسی بهتر از گذشته انجام گیرد .
وی با بیان اینکه وظایف دفتر سیاسی و انتخابات فراتر از امور معمول است، تصریح کرد: این دفتر وظیفه هدایت، مدیریت و نظارت بر عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و ارایه خط و مشی کاری به آنان را دارد و در حیطه‌های دیگر نیز وظایف کاری این دفتر مشخص است .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای پرواز انسان باسواد و توانمندی است، ادامه داد: مجموعه تفکر مدیریت ارشد استان به این نتیجه رسید که ایشان مناسب این جایگاه هستند .
نظری تأکید کرد: امید است مدیرکل جدید با برنامه محوری در چارچوب رسالت‌های دفتر سیاسی و انتخابات و با استفاده از تجارب مدیران کل گذشته در راستای انجام مسئولیت‌های به نحو احسن اقدام کند.
یادآورمی‌شود، در متن ابلاغ سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است :
جناب آقای علی پرواز، به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی به عنوان «سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری» منصوب می‌شوید .
امید است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام رضوان الله تعالی الیه و همچنین شناخت دقیق وظایف و مسئولیت‌ها درانجام امور محوله موفق و مؤید باشید .
همچنین در این نشست از زحمات سیدکرامت الله کریمی مدیرکل سابق تقدیر و علی پرواز به عنوان مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد .
لازم به ذکر است که علی پرواز پیش از این سمت‌های معاونت مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، مشاور فرماندار قم، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم، عضو هیأت رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی استان قم و عضو شواری مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) کشور را در کارنامه کاری خود دارد.
انتهای پیام

captcha