افتتاح کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در یزد
کد خبر: 3721926
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

افتتاح کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در یزد

گروه اجتماعی- کارگاه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در یزد افتتاح شد.

افتتاح کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، همزمان با روز جهانی صنایع دستی، کارگاه آموزشی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان در مرکز آموزش شماره یک صنایع دستی یزد افتتاح شد.
محمدرضا دهقان مهرجردی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در خصوص برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: دوره آموزشی تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در بخش مقدماتی و شناخت سنگ های قیمتی با نظارت معاونت صنایع دستی و با همکاری شرکت تعاونی فیروزه آبی در مرکز آموزش شماره یک صنایع دستی آغاز به کار کرده است.
دهقان مهرجردی برگزاری این دوره آموزشی را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: امید است کلاس مذکور با توجه به اشاعه فرهنگ و هنر گامی باشد در راستای توسعه‌ این‌گونه مراکز در سطح استان و همچنین مشوقی جهت ترغیب و ساماندهی مشاغل این مجموعه به امور فرهنگی ـ هنری و به خصوص صنایع دستی باشد.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تصریح کرد: این کلاس برای آموزش حداقل 10 هنرجو در هر دوره آموزشی برنامه ریزی شده است که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام با شماره 36220018 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha