۱۱ هزار دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد هستند
کد خبر: 3721929
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

۱۱ هزار دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد هستند

گروه اجتماعی ـ. مدیرسازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی این استان هستند.

11 هزار دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سیدنظام مرادی، مدیرسازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 21 خردادماه اظهار کرد: بیش از 11 هزار دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش و استان به لحاظ جذب و ساماندهی تعداد دانش‌آموزان رتبه پنجم کشور را دارد.
مدیرسازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این اعضاء بعنوان گروه پیشتازان و با حضور 456 مربی فعالیت می‌کنند.
مرادی از آمادگی اردوگاه فرهنگی وتربیتی شهید بهشتی یاسوج برای برگزاری اردوها در تابستان امسال خبر داد و بیان کرد: این اردوگاه به سالن کنفرانس و کلاس‌های آموزشی نماز خانه، 20آلاجیق، سالن غذا خوری، فضای ورزشی و سبز مجهز شده است.
وی عنوان کرد: مجتمع فرهنگی اردویی شهید بهشتی یاسوج وابسته به وزارت آموزش و پرورش است، که در مساحت 13 هزار متری ساخته شده و یکی از بزرگترین اردوگاه دانش‌آموزی در 2 کیلومتری شهر یاسوج - جاده آبشار واقع شده است.
مدیرسازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی بوفه‌های مدارس را یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی برشمرد و افزود: با هدف تربیت اقتصادی دانش‌آموزان و نظارت بر روند اجرای پایگاه‌های تغذیه سالم تا حال حاضر بیش از 300 آموزشگاه در استان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha