توسعه گردشگری جزء برنامه سپاه و بسیج است
کد خبر: 3721939
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور بسیج:

توسعه گردشگری جزء برنامه سپاه و بسیج است

گروه جهاد و حماسه ــ‌ سردار سلیمانی گفت: توسعه گردشگری جزء برنامه سپاه و بسیج است، چرا که با گذشت زمان نیاز مردم به این صنعت بیشتر احساس می‌شود.

توسعه گردشگری جزء برنامه سپاه و بسیج است

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری ستاد مرکزی راهیان نور، سردار پاسدار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور بسیج، ظهر شنبه در بازدید از مسجد جامع نطنز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه به گردشگری و توسعه آن از تأکیدات مقام معظم رهبری و تعالی این بخش از رویکردهای دولت نیز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه کشور ما از ویژگی‌های آب و هوایی و تاریخی خوبی برخوردار است، توسعه و تعالی گردشگری، نیاز جامعه ماست که البته سازمان بسیج مستضعفین، ظرفیت‌های خوبی را در این بخش فراهم کرده است.

مسئول سازمان راهیان نور و اردویی بسیج در ادامه افزود: بسترهای مناسبی در شهرستان نطنز وجود دارد که امکان تعالی گردشگری را به وجود آورده است. با توجه به فراهم بودن زمینه رشد و توسعه گردشگری در نطنز، لازم است یک هماهنگی و هم‌افزایی مناسبی شکل گیرد تا با یک اهتمام جدی، این شهر تاریخی به عنوان یک قطب گردشگری مطرح شود.

سردار سلیمانی اذعان کرد: توسعه گردشگری جزء برنامه سپاه و بسیج است؛ چرا که با گذشت زمان نیاز مردم به این صنعت بیشتر احساس می‌شود. باید به معاونت گردشگری توجه بیشتری شود، زیرا اگر این معاونت بتواند گردشگری را به طور جدی‌تری توسعه دهد، شاهد رشد در دو بخش دیگر خواهیم بود.

مسئول سازمان راهیان نور بسیج در پایان گفت: باید هماهنگی‌های بیشتری صورت بگیرد تا ما هم در تعالی گردشگری نقش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha