توزیع 7 هزار سبد کالا بین مددجویان سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3721956
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

توزیع 7 هزار سبد کالا بین مددجویان سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، بیش از 7 هزار سبد کالا میان مددجویان تحت پوشش و به‌ویژه نیازمندان ساکن در حاشیه شهرها در سرتاسر استان توزیع شده است.

توزیع 7 هزار سبد کالا بین مددجویان سیستان‌وبلوچستان

سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، بیش از 7 هزار سبد کالا میان مددجویان تحت پوشش و به‌ویژه نیازمندان ساکن در حاشیه شهرها در سرتاسر استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی یک‌میلیون و 500 هزار ریال بوده است، بیان کرد: همچنین طی این مدت، 58 هزار غذای گرم نیز میان نیازمندان توزیع شد.
وی همچنین با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت استان، افزود: امسال یک‌هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان در نظر گرفته شد، که از این تعداد 500 سری به مددجویان شناسایی شده مناطق مختلف شهرستان‌های استان تقدیم شد.
عبادی با بیان اینکه برای هر سری جهیزیه سه میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است، اظهار کرد: 500 سری دیگر نیز تا پایان سال جاری بدون هیچ هزینه‌ای درب منازل مددجویان تحویل می‌شود.

انتهای پیام

captcha