آماده باش 1290 پایگاه ثابت و موقت امدادی در جاده‌های کشور
کد خبر: 3721985
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
سلیمی خبر داد:

آماده باش 1290 پایگاه ثابت و موقت امدادی در جاده‌های کشور

گروه سلامت ــ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش یک هزار و 290 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در قالب اجرای طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر خبر داد.

آماده باش 1290 پایگاه ثابت و موقت امدادی در جاده‌های کشور
به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش یک هزار و ۲۹۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در قالب اجرای طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر خبر داد.
سلیمی گفت: طرح امداد و نجات تابستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مدت ۱۰۰ روز از پنج شنبه ۲۴ خردادماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
وی افزود: در طرح امداد و نجات تابستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تمام پایگاه‌های فعال هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان‌ها با استفاده از ۲۴ فروند بالگرد، یک هزار و ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۴۳۸ دستگاه خودروی نجات، ۵۰ دستگاه خودروی ویژه عملیاتی، یک هزار و ۲۸۲ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۱ دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات، ۱۲۲ دستگاه موتور سیکلت آمبولانسی و ۴۷۵ دستگاه موتور سیکلت امدادی در آماده باش برای خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این طرح روزانه ۴ هزار و ۶۰۶ نفر امدادگر و نجاتگر همکاری می‌کنند، تاکید کرد: امداد جاده‌ای اولویت اول سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و در این راستا از تمام پتانسیل جمعیت استفاده می‌شود.
سلیمی از آمادگی یک هزار و ۲۹۰ پایگاه ثابت و موقت امداد جاده‌ای برای خدمت رسانی به هموطنان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۵۵۷ پایگاه امدادی ثابت و مابقی به صورت پست‌های موقت فعال است.
انتهای پیام
captcha