«داعش» از شیراز راهی همایش سراسری بچه‌های مسجد شد
کد خبر: 3722057
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

«داعش» از شیراز راهی همایش سراسری بچه‌های مسجد شد

گروه فرهنگی ـ تئاتر «داعش» به كارگردانی سعید نظری از استان فارس توانست به همایش سراسری «بچه‌های مسجد» در تهران راه پیدا كند.

«داعش» از شیراز راهی همایش سراسری بچه‌های مسجد شد

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تئاتر «داعش» به کارگردانی سعید نظری از استان فارس به همایش سراسری «بچه‌های مسجد» راه یافت؛ این تئاتر در نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد فارس در بخش های کارگردانی، بازیگری مرد و طراحی گریم موفق به کسب مقام شد.
نتایج مرحله بازبینی سیزدهمین همایش سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با داوری شخصیت‌هایی همچون جهانبخش سلطانی، کاوه مهدوی و سید علی موسویان اعلام شد که نمایش «داعش» از شیراز در میان ٨ اثر مشروط پذیرفته شده است.
این تئاتر در نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد فارس در بخش های کارگردانی، بازیگری مرد و طراحی گریم موفق به کسب مقام شد.
سیزدهمین همایش سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، تیرماه ٩٧ در شیراز به منظور تداوم اهداف و برنامه‌های خود جهت توسعه هنر مردمی نمایش، متمرکز کردن فعالیت‌های گروه‌های تئاتر مساجد سراسر کشور، ایجاد شور و شوق و رقابت سالم بین گروه‌های نمایشی مساجد برگزار می‌شود.
این همایش، در دو مرحله‌ استانی با حضور گروه‌های فعال تئاتر مساجد مرتبط با دفاتر تئاتر بچه‌های مسجد در مراکز استانی و تهران و مرحله سراسری با حضور تولیدات نمونه و موفق مراکز استانی در تیرماه ١٣٩٧ در استان فارس و به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha