کمک‌های مشترک اوقاف و کمیته امداد خوزستان به نیازمندان
کد خبر: 3722160
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

کمک‌های مشترک اوقاف و کمیته امداد خوزستان به نیازمندان

گروه اجتماعی ـ حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: طی توافق صورت گرفته با کمیته امداد خوزستان، تکفل و هزینه امور جاری زندگی چند خانواده بی‌بضاعت از محل درآمد موقوفات خوزستان تأمین می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته با کمیته امداد خوزستان، تکفل و هزینه امور جاری زندگی چند خانواده بی‌بضاعت از محل درآمد موقوفات خوزستان تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: این کمک‌ها شامل کمک هزینه ازدواج، ساخت خانه، تأمین مخارج ماهیانه تحصیلی فرزندان دانش‌آموز و خرید وسایل موردنیاز سال تحصیلی و همچنین تأمین هزینه تعمیر و توسعه منازل مسکونی است.

طباطبایی گفت: به منظور بررسی بیشتر وضعیت این خانواده‌ها با همراهی مسئولان کمیته امداد کار سرکشی به آنها در ماه رمضان صورت گرفت که در پی آن با همکاری اوقاف، کمیته امداد و تعدادی از خیرین بخشی از هزینه‌های آنها تأمین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: درآمد موقوفه نظام‌السلطنه رامشیر با نیت کمک به ایتام و بچه‌های بی‌سرپرست در این مسیر هزینه و مخارج این کمک‌ها از این طریق تأمین می‌شود.

انتهای پیام

captcha