فراخوان شناسایی تولیدات صنایع دستی و سوغات هویتی مشهد اعلام شد
کد خبر: 3722183
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
با محوریت طرح‌های مذهبی و اسلامی؛

فراخوان شناسایی تولیدات صنایع دستی و سوغات هویتی مشهد اعلام شد

گروه فرهنگی- فراخوان شناسایی تولیدات صنایع دستی و سوغات هویتی مشهد با محوریت طرح‌های مذهبی و اسلامی ویژه مشهد، تاریخ، هویت و مشاهیر، توس و شاهنامه، صنایع دستی بومی مشهد و فرهنگ، هنر و ادبیات از سوی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اعلام شد.

فراخوان شناسایی تولیدات صنایع دستی وسوغات هویتی مشهد با محوریت طرح‌های مذهبی و اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، فراخوان شناسایی تولیدات صنایع دستی و سوغات هویتی مشهد با محوریت طرح‌های مذهبی و اسلامی ویژه مشهد، تاریخ، هویت و مشاهیر، توس و شاهنامه، صنایع دستی بومی مشهد و فرهنگ، هنر و ادبیات از سوی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اعلام شد.
هدف از این برنامه، ایجاد فرصت برای تجلی فرهنگ و هنر، شناخت هنرمندان و همچنین شناسایی آثار نوآورانه دارای ویژگی زیباشناختی، با قابلیت حجم آسان و تداعی‌گر سنت، فرهنگ و ویژگی‌های هویتی مشهد عنوان شده است.
گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند فیلم‌های کوتاه ویدیویی خود از صنایع دستی ومحصولات فاخر با حجم کمتر از 50 مگابایت و کوتاه‌تر از 5 دقیقه را تا 14 تیرماه از طریق وبگاه مشهدی شو، رایانامه info@mashhadisho.com و یا شماره تلفن 09037215923 در WhatsApp ارسال کنند؛ همچنین امکان ارسال فایل‌ها در قالب لوح فشرده به دفتر معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد واقع در طبقه منفی یک ساختمان تالار شهر نیز فراهم شده است.
انتهای پیام

captcha