برپایی بیش از یک هزار پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در اردبیل
کد خبر: 3722231
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

برپایی بیش از یک هزار پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در اردبیل

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار پایگاه جمع آوری زکات فطریه به صورت ثابت و سیار در مناطق مختلف استان برپا می شود.

بیش از یک هزار پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان برپا می شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ، روز گذشته 21 خرداد ماه در جلسه بررسی جمع آوری فطریه گفت: پایگاه های ثابت و سیار جمع آوری فطریه در مناطق مختلف استان با هدف جمع آوری فطریه عموم روزه داران استان برپا می شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار پایگاه جمع آوری فطریه در استان برپا می شود، تصریح کرد: خیران می توانند از طریق سامانه پرداخت #045*8877* با تلفن همراه نیز زکات فطره خود را پرداخت کنند.
دشتی با یادآوری این که روزه داران می توانند زکات فطره خود را به شماره حساب 0103810381001 نزد بانک ملی نیز به نام کمیته امداد استان اردبیل واریز کنند، بیان کرد: 45 موسسه خیریه مردم نهاد نیز مشارکت جدی با این نهاد برای جمع آوری کمک های مردمی دارند و در ماه مبارک رمضان برای توزیع سبد کالا فعالیت های خوبی داشتند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل، خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 11 میلیارد و 360 میلیون ریال زکات فطره توسط خیران جمع آوری شد که بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.
پایان پیام

captcha