تجلیل از ۳۶ رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت
کد خبر: 3722317
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

تجلیل از ۳۶ رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی- ۳۶ رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت شهرستان مریوان طی مراسمی با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری امروز، ۲۲ خردادماه در سالن خانه معلم تجلیل شد.

تجلیل از 36 رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت

به گزارش ایکنا از کردستان، 36 رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت شهرستان مریوان طی مراسمی با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 22 خردادماه در سالن خانه معلم تجلیل شد.
در این مراسم که به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن جلسات خانه معلم برگزار شد، از 10 دانش‌آموز رتبه اول، 16 دانش‌آموز رتبه دوم و 10 دانش‌آموز رتبه سوم با دادن لوح و هدایایی تقدیر شد.
بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش مریوان مریوان گفت: در مجموع در مرحله آموزشگاهی 10 هزار و 800 دانش‌آموز در مسابقات قرآن ، نماز و عترت شرکت کردند که از این تعداد دو هزار و 200 نفر راهی مرحله شهرستانی شدند.
وی افزود: در مرحله شهرستانی هم و در یک رقابت فشرده 94 دانش‌آموز راهی مرحله استانی شدند و در مرحله استانی هم با کسب 36 رتبه برتر خوش درخشیدند.
مدیر آموزش و پرورش مریوان با اشاره به وجود دانش‌آموزان مستعد در علوم قرآنی وهمچنین و مربیان مطرح قرآنی نویدبخش آینده‌ای درخشان برای شهرستان در بحث ترویج فرهنگ قرآنی است.
انتهای پیام

captcha