اختتامیه «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3722354
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

اختتامیه «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سفیر مهربانی یادواره زنده‌یاد استاد «علی اربابی» چهارشنبه، 23 خردادماه برگزار می‌شود.

سفیر مهربانی

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی و اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن سفیر مهربانی یادواره ابوالشهید استاد علی اربابی چهارشنبه شب، 23 خردادماه از ساعت 22:30 در آستان امامزادگان پنج تن واقع در محله لویزان تهران برگزار می‌شود.

این مسابقات که در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن در دو گروه سنی قبل و بعد از 18 سال و همچنین رشته قرائت برای پیشکسوتان(بالای 50 سال) برگزار شده، در روز چهارشنبه شاهد حضور منتخبان و فینالیست‌های رشته‌های قرائت و حفظ کل خواهد بود، 30% نمره مرحله مقدماتی فینالیست‌ها در مرحله فینال مؤثر خواهد بود.

همچنین مسابقه کتبی مفاهیم قرآن از سوره‌های نور و واقعه مخصوص خواهران برگزار شد.

تعداد متسابقانی که در این دوره مسابقات سفیر مهربانی شرکت کرده‌اند 200 نفر بوده که این تعداد توسط اعضاء تیم داوری شامل: امیر آقایی، معتز آقایی و رحمانی در بخش صحت حفظ و وقف و ابتدا؛ امین پویا، محمد عباسی و علی فربین در بخش صوت؛ علی‌اکبر حنیفی، محمدحسین سعیدیان و علی‌اکبرملکشاهی در بخش لحن؛ و محمدرضا ابوالقاسمی، مهدی قره‌شیخ‌لو و علی‌اکبر حشمتی در بخش تجوید، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مسابقات در روزهای 20 و 21 خردادماه در مرحله مقدماتی اجرا شد و بعد از یک روز استراحت در روز چهارشنبه، 23 خرداد متسابقان فینالیست به رقابت خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، مرحله فینال این مسابقات به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود و در انتهای مرحله فینال از برگزیدگان این دوره از مسابقات سفیر مهربانی تقدیر می‌‌شود.

انتهای پیام

captcha