کتاب «بازی‌پردازی(گیمیفیکیشن)» منتشر شد
کد خبر: 3722364
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

کتاب «بازی‌پردازی(گیمیفیکیشن)» منتشر شد

گروه فرهنگی- کتاب «بازی‌پردازی (گیمیفیکیشن) مفاهیم و کاربردها» از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز روانه بازار نشر شد.

کتاب «بازی‌پردازی(گیمیفیکیشن)» منتشر شد

به گزارش ایکنا از البر به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، کتاب«بازی‌پردازی (گیمیفیکیشن) مفاهیم و کاربردها» تألیف دکتر سید «محمدباقر جعفری»، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و «زهرا عبدالله‌زاده»، کارشناس‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منتشر شد.
در پیشگفتار این کتاب آمده است: با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه وسایل و تجهیزات ارتباطی مدرن، میزان استفاده از این وسایل در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است به طوری که بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی فعال در زمینه‌های مختلف به الکترونیکی نمودن ارائه محصولات و خدمات خود مبادرت ورزیده‌اند. در این میان مانعی که همیشه بر سر راه آن‌ها وجود داشته، ایجاد انگیزه و ترغیب کاربران جهت پذیرش خدمات الکترونیکی و استفاده از این خدمات و محصولات توسط آنها بوده است.
گفتنی است: بازی‌پردازی که استفاده از تکنیک‌های بازی در بسترهای غیر بازی است با به کارگیری مکانیک‌های بازی‌وار از جمله دادن پاداش و ایجاد حس رقابت باعث ایجاد انگیزه و درگیری مشتاقانه با حوزه الکترونیکی مورد نظر شده و تا حد زیادی کارایی اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مربوط به حوزه‌های آموزش، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و ... را بهبود بخشیده است.
کتاب حاضر در هفت فصل با عناوین «بازی‌پردازی چیست؟»، «کاربرد بازی‌پردازی در آموزش الکترونیکی»، «کاربرد بازی‌پردازی در بازاریابی الکترونیکی»، «کاربرد بازی‌پردازی در سلامت الکترونیکی»، «کاربرد بازی‌پردازی در مدیریت منابع انسانی»، «کاربرد بازی‌پردازی در بانکداری الکترونیکی»، «کاربرد بازی‌پردازی در حکمرانی الکترونیکی» تدوین شده است.
کتاب «بازی‌پردازی (گیمیفیکیشن) مفاهیم و کاربردها» در 224 صفحه از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 02177503824 و 02634505151 تماس بگیرند.
انتهای پیام./

captcha