استقرار 3050 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان کرمانشاه
کد خبر: 3722397
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

استقرار 3050 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: همزمان با عید سعید فطر انسال بیش از سه هزار و 50 پایگاه و ستاد جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان کرمانشاه مستقر می‌شود.

استقرار 3050 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه همزمان با عید سعید فطر امسال بیش از سه و هزار و 50 پایگاه و ستاد جمع‌آوری زکات فطره در مساجد و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میادین و مکان‌های پرتردد شهرها و همچنین روستاهای استان کرمانشاه مستقر می‌شود، گفت: دو هزار و 200 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در روستاها و باقی این پایگاه‌ها در سطح شهرهای استان دایر خواهد شد.
وی افزود: این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر آماده دریافت زکات فطره مردم مؤمن و روزه‎‌دار استان کرمانشاه بوده و در روز بعد از این عید بزرگ نیز دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین به کار جمع‌آوری فطره ادامه خواهند داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: صندوق‌های جمع‌آوری در پایگاه‌های امداد به تفکیک زکات سادات، عام و صندوق‌های کفارات تعبه شده‌‌اند.
خدرویسی تصریح کرد: خانوارهای نیازمند به زکات پیش از عید سعید شناسایی شده‌اند زکات فطره مردم خیر استان ظرف 24 ساعت بعد از جمع‌آوری به سرپرستان خانوارهای مددجو پرداخت خواهد شد.
وی اظهار کرد: حدود چهار میلیارد تومان زکات فطره و کفارات طی عید فطر سال گذشته در استان کرمانشاه جمع‌آوری شده که امیدواریم این میزان زکات در سال‌جاری از رشد چشمگیری برخوردار باشد.
انتهای پیام

captcha