اخلاص؛ مهم‌ترین عنصر در حوزه خبر
کد خبر: 3722413
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
حجت‌الاسلام موسوی مطرح کرد:

اخلاص؛ مهم‌ترین عنصر در حوزه خبر

گروه اجتماعی- مشاور فرهنگی استاندار لرستان، اخلاص را مهم‌ترین عنصر در حوزه خبر برشمرد و گفت: اخلاص به معنای نیت خدایی است.

اخلاص؛ مهم‌ترین عنصر در حوزه خبر
 

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان، امروز در جلسه هماهنگی و بهبود روند اطلاع‌رسانی و هماهنگی برگزاری نشست های خبری، عنوان کرد: مجموعه مدیران دارای پشتوانه‌ای به نام رسانه هستند که باید از ظرفیت ِآنان به طور مطلوب استفاده کنند.
وی با بیان این مطلب که بخشی از کم‌کاری‌هایی که صورت می‌گیرد متوجه خودمان است، روحانیون را رسانه کلامی برشمرد و گفت: در اینکه رسانه نقش تاثیرگذاری در پیشرفت‌ها و پسرفت‌ها دارد شکی نیست زیرا گزارش خبری درباره یک مدیر توسط رسانه زودتر از هر کسی در اختیار استاندار قرار می‌گیرد.
موسوی با تاکید بر لزوم توجه باید به معیشت خبرنگار، تعامل حوزه رسانه را موجب پیشرفت استان دانست و افزود: در سواد رسانه‌ای، ابتدا شناخت نیازهای استان و سپس جریان‌سازی مدنطر است جریان سازی صورت گیرد.
مشاور فرهنگی استاندار لرستان اخلاص را مهم‌ترین عنصر در حوزه خبر ذکر کرد و با ذکر این مطلب که اخلاص به معنای نگاه خدایی است، اضافه کرد: اگر رسانه به عنوان چشم بینای جامعه نباشد مدیر دچار انحراف می‌شود، این در حالی است که مدیر باید بداند که میز کارش میز خدمت است و این یادآوری وظیفه رسانه است.

ایجاد ناآرامی روانی؛ از اهداف دشمن

وی با بیان این مطلب که بحث جنگ اقتصادی با اقتصاد مقاومتی قابل حل است، ایجاد ناآرامی روانی را از اهداف دشمن ذکر کرد و ادامه داد: وقتی ناامنی ایجاد شود، احساس ناامنی از خود ناامنی خطرناک‌تر است.
موسوی گفت: حراست از نظام اسلامی که به برکت خون شهدا شکل گرفته است وظیفه همگانی است کمااینکه از کاری که باعث تخریب جمهوری اسلامی ایران می‌شود برحذر باشیم.

اگر خبرنگار نباشد حس منیت سراغ مدیران می‌رود

مشاور فرهنگی استاندار لرستان با بیان این‌که هر جا رسانه ورود می‌کند موفق هستیم، به فرق بین تخریب و انتقاد فرق اشاره کرد و گفت: دستگاه حاکمیتی و مدیران را به مثابه برادران بدانیم، کمااینکه اگر خبرنگار نباشد حس منیت سراغ مدیران می‌رود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروی جوان خبرنگاران در پیشرفت استان، عنوان کرد: یکی از مولفه‌های مدیران اسلامی سعه‌صدر است.

انتهای پیام

captcha