نبود جایگاه مناسب تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی
کد خبر: 3722416
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

نبود جایگاه مناسب تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی

گروه فعالیت های قرآنی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از نبود جایگاه مناسب تبلیغ و ترویج قرآنی در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آنطور که باید در این زمینه فعالیتی انجام نشده و تبلیغ قرآن در فضای مجازی بسیار ضعیف است.

نبود جایگاه مناسب تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتب و علوم قرآنی در استان بیان کرد: نمایشگاه مظهر ارائه توانمندیهای کمی و کیفی و قابلیت های مولفان، نویسندگان و پژوهشگران است.

وی ادامه داد: نمایشگاهها فرصتی را برای مولفان و پژوهشگران فراهم می کنند تا کتب و نرم افزارهای خود را در معرض دید عموم قراره داده و علاوه بر ایجاد فرصت مالی موجب معرفی و استفاده علاقه مندان از محصولات قرآنی جدید می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین خدایاری خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نشر و ترویج فرهنگ قرآنی بخصوص کتب و نرم افزارهای قرآنی است تا نسل جوان بتوانند با نرم افزارهای قرآنی تعامل بهتری با قرآن برقرار کنند.

وی تصریح کرد: حداقل خدمت به قرآن در ماه مبارک رمضان حضور در نمایشگاههای قرآنی و حمایت از ناشران و مولفان است که در این خصوص نیز در راستای درک وضعیت اقتصادی مردم تخفیفات بسیار خوبی در نمایشگاه ارائه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی یادآور شد: متاسفانه آنگونه که کانالهای با موضوعات مختلف جایگاه مناسبی در میان جوانان پیدا کرده اند هنوز تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی مهجور مانده است و در زمینه الهام از قرآن در ترویج سبک زندگی اسلامی باید اقدامات بسیاری در فضای مجازی صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha