برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی؛ یکی‌از بهترین راهکارهای تبیین دستاوردهای نظام
کد خبر: 3722418
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
حنان مطرح کرد:

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی؛ یکی‌از بهترین راهکارهای تبیین دستاوردهای نظام

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را یکی‌از بهترین راهکارهای تبیین دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی باید منویات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار داد و بر اساس آن حرکت کرد.

ح

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 22 خرداد در جلسه کارگروه فرهنگی شورای سیاستگذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان لرستان که با حضور دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان برگزار شد، با بیان این‌که انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ فرهنگی بود، گفت: هدف از برگزاری این جلسه در قالب کارگروه فرهنگی، تدوین و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که به‌خوبی دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس می‌کند .
وی افزود: از آن‌جا که دشمنان نظام هنوز هم دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و همواره به‌دنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی هستند، لازم است در تدوین و اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب، نگاه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته و در همین راستا باید تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: متاسفانه برخی به‌دنبال منحرف کردن جریان انقلاب هستند و ما وظیفه داریم با تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان، زمینه‌های مقابله با این تفکر را فراهم آوریم .
حنان اضافه کرد: برنامه‌های دستگاه‌های عضو کارگروه در جلسات آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا در نهایت، برنامه یا برنامه‌های پُر محتوا و دارای تاثیرگذاری بیشتر در سطح جامعه، به‌عنوان فعالیت‌های نهایی کارگروه به شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه گردد.
وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را یکی‌از بهترین راهکارهای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی باید منویات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار داد و بر اساس آن حرکت کرد.

انتهای پیام

captcha