فعالیت 57 خانه نور در آذربایجان غربی
کد خبر: 3722420
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

فعالیت 57 خانه نور در آذربایجان غربی

گروه فعالیت های قرآنی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از فعالیت 57 خانه نور در استان خبر داد و گفت: خانه های نور در کانون های مساجد واقع بوده و صرفا به فعالیت های قرآنی می پردازند.

فعالیت 57 خانه نور در آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد علی رغم اعتبارات بسیار کم، برنامه های متنوع و بسیاری را در ماه مبارک رمضان اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه مراسمات جزءخوانی قرآن کریم در بیش از 900 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مراسم جزخوانی در مساجد اهل تشیع و تسنن برگزار گردید و طرح تلاوت نور نیز در بیش از هزار کانون استان اجرا شد.

وی ادامه داد: کتابهای قرآن کهنه و قدیمی کانون ها و مساجد نیز با کتاب های یکدست و جدید تعویض شد تا در ماه بهار قرآن علاقه مندان از کتاب های قرآنی جدید بهره ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی یادآور شد: برگزاری دومین دوره طرح ربیع القرآن نیز از دیگر برنامه های اجرایی کانون ها در ماه مبارک رمضان بود که سال گذشته در برگزاری این طرح جزء استان های نمونه بودیم.

وی افزود: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در مناطق مرزی و عشایری نیز طرح فاطر در حال برگزاری بوده که امید است در آینده نیز این طرح ادامه داشته باشد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت 57 خانه نور در کانون های مساجد استان تصریح کرد: خانه های نور صرفا فعالیت های تخصصی قرآنی را انجام می دهند.

انتهای پیام

captcha