حمایت شهرداری منطقه ثامن از فعالیت‌های فرهنگی مردمی
کد خبر: 3722429
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

حمایت شهرداری منطقه ثامن از فعالیت‌های فرهنگی مردمی

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن با ابراز این مطلب که ما اعتقاد داریم با حضور مردم می‌شود کارهای بزرگی انجام داد، در رابطه با حمایت شهرداری از اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعلام کرد: تشکل‌های مردمی ما را در انجام برنامه‌هایی که رنگ‌ و بوی مشارکت اجتماعی دارد، در کنار و همراه خود بدانند.

 


اختتامیه نمایشگاه ««غدیر تا قدر» برگزار شد/حمایت شهرداری منطقه ثامن از فعالیت‌های فرهنگی مردمی
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم اختتامیه و تقدیر از دست‌اندرکاران نمایشگاه فرهنگی «غدیر تا قدر» شب گذشته، 22 خردادماه در مسجد و حسینیه گدای علی، محله عیدگاه مشهد برگزار شد.
در این مراسم، مهدی دانشمند، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن مشهد ضمن تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه، بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه به معنای واقعی، مشارکتی اجتماعی و کاری مردمی بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ثامن، واگذاری فعالیت‌های فرهنگی به مردم را از سیاست‌های این معاونت عنوان کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که کار فرهنگی فقط توسط خود مردم می‌تواند به خوبی اجرا شود و ما در این مسیر، تنها تسهیل کننده هستیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن با ابراز این مطلب که ما اعتقاد داریم با حضور مردم می‌شود کارهای بزرگی انجام داد، در رابطه با حمایت شهرداری از اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعلام کرد: تشکل‌های مردمی، ما را در انجام برنامه‌هایی که رنگ‌وبوی مشارکت اجتماعی دارد، در کنار و همراه خود بدانند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه «غدیر تا قدر» صرفاً یک نمایشگاه نبود، ادامه داد: نمایشگاه «غدیر تا قدر» علاوه بر اینکه سبک زندگی و سیره امام علی(ع) را از طریق هنر ارائه می‌کرد، قالبی فرهنگی برای معرفی ارزش‌ها و هنجارها و زنده نگه داشتن آن‌ها نیز بود.
دانشمند با اعلام بازدید شبانه، 1500 نفر از نمایشگاه «غدیر تا قدر» طی شب‌های برگزاری، اظهار کرد: ما پیش‌بینی این حضور مردم را نداشتیم اما استقبال خوبی صورت گرفت و کیفیت کار تا حدی بود که از شهرها و استان‌های دیگر نیز برای برگزاری این نمایشگاه متقاضی داشتیم.
وی در پایان از همکاری روحانیان، نیروی انتظامی، پلیس راهور، نیروهای خدمات شهری و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ثامن برای همکاری در برگزاری نمایشگاه تشکر کرد.
اجرای مدح امام علی(ع) توسط کودک سه‌ساله به نام مهیار رمضان‌پور، مداحی سید مصطفی قدمگاهی، مداح اهل بیت(ع) و در پایان، تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه «غدیر تا قدر» نیز از سایر برنامه‌های این مراسم بود.
یادآور می‌شود، نمایشگاه «غدیر تا قدر»، با محوریت معرفی تاریخ زندگی امام علی(ع) با استفاده از هنرهای نمایشی و تجسمی و جلوه‌های صوتی و تصویری از ششم خردادماه در ابتدای بلوار شهدای حج، واقع در محله عیدگاه مشهد برپا شده بود که مورد استقبال زائران و مجاوران حرم رضوی قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha