نماز عید فطر؛ سنگری محکم برابر توطئه‌ تفرقه‌افکنانه دشمن
کد خبر: 3722452
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

نماز عید فطر؛ سنگری محکم برابر توطئه‌ تفرقه‌افکنانه دشمن

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: نماز عید سعید فطر علاوه بر برکات معنوی، از نظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، سنگر بسیار محکمی در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است.

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی بوده و روزی است که خداوند باری‌تعالی پاداش یک ماه‌روز داری، عبادت و بندگی بندگان مومنش را در کارنامه اعمال انسان ثبت می‌کند.
وی با بیان اینکه عید سعید فطر روز بسیار بزرگی است و ازنظر معنوی، قابل‌درک برای ما نیست، افزود: از نظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و نماز جمعه و نماز عید فطر سنگر بسیار محکمی در برابر دشمنان که از وحدت و اتحاد، همبستگی و انسجام امت اسلامی عصبانی هستند، بوده و خواهد بود.
امام‌جمعه ایلام اضافه کرد: در روز عید فطر مردم سراسر جهان اسلام به جایگاه نماز جمعه می‌شتابند و اجتماع عظیمی تشکیل می‌دهند که برای دشمنان شکننده و برای دوستان امیدوارکننده است، نماز عید فطر، نماد وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم است و همه مردم و مسئولان حضور پیدا می‌کنند و اشتیاق مردم برای نماز عید فطر مثال‌زدنی است.
لطفی با تقدیر از همه نهادهای فرهنگی و اجرایی در راستای برگزاری باشکوه این آیین، گفت: نماز عید سعید فطر در مرکز استان و شهرستان‌ها هرساله به‌صورت باشکوهی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که با همان همت و انگیزه الهی در سال جاری نیز باشکوه‌تر انجام شود.
وی در پایان بابیان اینکه نماز باشکوه عید سعید فطر نمایش وحدت و انسجام مردم است، عنوان کرد: لازم است که تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی و عبادی در پایان ماه مبارک رمضان با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی انجام شود.
انتهای پیام
captcha