بویراحمد آماده استقبال از گردشگران و مسافران تعطیلات عیدفطر است
کد خبر: 3722475
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

بویراحمد آماده استقبال از گردشگران و مسافران تعطیلات عیدفطر است

گروه اجتماعی ـ فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان آماده خدمات رسانی و استقبال از مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر هستند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شاهرخ کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد روز گذشته، 22 خردادماه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو برنامه ریزی برای استقبال از گردشگران و ارائه تمهیدات لازم جهت ساماندهی طرح محور گردشگری تنگ مهریان و باغات آبشار یاسوج ضروری به نظر می رسد .
وی افزود: کمیته‌های چندگانه ستاد خدمات سفر با تعامل و هم افزایی بین دستگاهی آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود .
رئیس ستادخدمات سفر شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همواره به خاطر شرایط خاص اقلیمی و ظرفیت‌های بالای گردشگری مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است .
کناری تصریح کرد: بویراحمد بعنوان شهرستان برگزیده در خدمات سفر توسط دستگاه‌های ذیربط ارزیابی شده است بنابراین انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و ارائه بهترین راهکارها برای خدمات مناسب‌تر به مسافران، همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر به جد پای کار باشند .
وی از تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز تعطیلات و مسافران خبر داد و ادامه داد: گوشت قرمز، برنج، ۱۶۰ تن آرد مازاد مورد نیاز نانوایی‌ها، ۱۰۰ تن مرغ منجمد کیلویی 6200 تومان برای تعطیلات عید فطر پیش بینی شده است .
فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: یکی از معضلاتی که در سال‌های قبل در تعطیلات دامن گیر ستاد خدمات سفر و بخصوص شهرداری می شد بحث سرویس بهداشتی پارک‌ها بود که امسال با تلاش میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری در این خصوص مشکلی وجود ندارد و اقدامات خوبی صورت گرفته است .
کناری بیان کرد: تعداد ۴۶چشمه بهداشتی به سرویس بهداشتی پارک اسکان یاسوج افزوده شده است .
وی تاکید کرد: تمام خاموشی‌ها با برنامه در روز عید فطر لغو خواهد شد و دستگاه‌ها مؤظف هستند قطعی آب، برق و گاز در روز عید فطر نداشته باشند .
انتهای پیام

captcha