اجرای عمومی «مثل خواب، مثل رؤیا» فردا پایان می‌یابد
کد خبر: 3722480
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

اجرای عمومی «مثل خواب، مثل رؤیا» فردا پایان می‌یابد

گروه هنر ــ «مثل خواب، مثل رؤیا» به کارگردانی محمد قاسمی و از جمله آثار بخش صحنه پنجمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد»، فردا پنجشنبه 24 خرداد به اجرای عمومی خود در تماشاخانه مهر پایان خواهد داد.

اجرای عمومی «مثل خواب، مثل رؤیا» فردا پایان می‌یابد

به گزارش ایکنا؛ نمایش«مثل خواب، مثل رؤیا» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از جمله آثار صحنه‌ای پنجمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» است که اجرای خود را از 9 خرداد در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز و پس از اتمام همایش نیز اجرای عمومی آن ادامه دارد.

این نمایش روایتگر نقش زنان در تاریخ معاصر ایران است که در مقاطع مختلفی به آن پرداخته می‌شود و از این منظر که زنان در تاریخ ایران در شکل گرفتن جریانات مختلف نقش به سزایی داشته‌اند مورد توجه قرار می گیرد.

پیگیری این نقش از کشف حجاب رضاخانی تا مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در این نمایش بررسی می‌شود که محمد قاسمی آن را در این دوره از همایش «تئاتر مردمی خرداد» که برای نخستین‌بار بخش صحنه در کنار بخش رقابتی نمایش خیابانی ایجاد شده، شرکت داده است.

«مثل خواب، مثل رؤیا» پس از شرکت در این همایش و متعاقب آن چند اجرای عمومی، شامگاه فردا پنجشنبه 24 خرداد آخرین اجرای خود را در تماشاخانه مهر حوزه هنری تجربه خواهد کرد.

علاقه‌مندان این نمایش امروز و فردا ساعت 19:30 فرصت دارند تا با مراجعه به تماشاخانه مهر حوزه هنری به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

انتهای پیام

 

captcha