رقابت ۳۰۰ نفر فلاورجانی در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3722483
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

رقابت ۳۰۰ نفر فلاورجانی در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: مرحله شهرستانی بخش شفاهی چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان فلاورجان با رقابت ۳۰۰ نفر و همچنین با حضور داوران استانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار کرد: «بخش شفاهی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش‌های ترتیل، حفظ، قرائت و تحقیق و دعا خوانی در دو گروه خواهران و برادران و اذان مختص برادران در شهرستان فلاورجان و با حضور داوران مطرح استان برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون شفاهی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف روز دوشنبه 28 خردادماه در بخش خواهران و 31 خردادماه در بخش برادران در شهرستان‌ در بنیاد مهدویت فلاورجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی بیان کرد: «مسابقات قرآن فرصت مناسبی است تا فعالان قرآنی در دستگاه قضا به رقابتی سالم و پربرکت بپردازند و از طرفی برنامه‌های این چنین یادآوری لزوم توجه به این کتاب انسان ساز برای همه است و از سویی نیز تشویق برای فعالیت‌های قرآنی سایر علاقه‌مندان محسوب می‌شود».
انتهای پیام

captcha