صدور کارت عضویت ویژه اعضای انجمن خادمان قرآن
کد خبر: 3722493
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
پورمعین خبر داد:

صدور کارت عضویت ویژه اعضای انجمن خادمان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر انجمن خادمان قرآن از برگزاری دومین نشست این انجمن در سال 97 خبر داد و گفت: کارت‌های عضویت خادمان قرآن که معتبرترین سند اعضا خواهد بود، طراحی شده و در این نشست توزیع خواهد شد.

جمعه ////// برگزاری دومین نشست انجمن خادمان قرآن / کارت عضویت معتبرترین سند

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری دومین نشست اعضای این انجمن در سال 97، گفت: بر اساس قول‌ مساعدی که از معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شده است، دومین نشست انجمن خادمان قرآن در سال 97 برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این نشست در مشهد مقدس، در مورد دستور جلسات نشست دوم افزود: تببین اساس‌نامه ثبت شده برای اعضای انجمن و ساماندهی آنها از جمله فعالیت‌هایی خواهد بود که در نشست دوم اجرا می‌شود.
پورمعین تصریح کرد: همچنین فرم‌هایی تدارک دیده شده است که به اعضا داده می‌شود تا اطلاعات درخواست شده را به آن فرم‌ها منتقل کنند. همچنین کارت عضویت انجمن خادمان قرآن نیز طراحی شده است که در نشست مشهد برای اعضا صادر خواهد شد.
دبیر انجمن خادمان قرآن با تأکید بر اینکه پس از صدور کارت عضویت برای اعضا، این کارت به معتبرترین سند خادمان قرآن تبدیل خواهد شد، گفت: کارهای مربوط به صدور این کارت‌ها همزمان با نشست دوم که در مشهد مقدس است، انجام می‌شود.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به برگزاری انتخابات در زمان برگزاری نشست دوم اشاره و اظهار کرد: این انتخابات برای تعیین ارکان انجمن به مدت حداقل دو سال خواهد بود. ضمن اینکه در این نشست شورای مرکزی نیز تشکیل خواهد شد.
پورمعین در پایان به طراحی پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن خادمان قرآن اشاره و بیان کرد: به حول و قوه الهی از این به بعد جلسات، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی و فعالیت این انجمن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر خواهد شد.
یادآور می‌شود انجمن خادمان قرآن از سال 1393 و در دوره معاونت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی کار خود را آغاز کرد و فعالیت‌های مقدماتی این انجمن تا سال 95 به طول انجامید.
اولین دبیر این انجمن «محمدرضا پورمعین» بوده و تاکنون هم اقداماتی همچون تشکیل کارگروه‌های تخصصی، برگزاری اولین مجمع خادمان در دی ماه سال 93 در مشهد و تهیه اساسنامه و ثبت آن انجام شده است.

انتهای پیام

captcha